Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Ημέρα των ερωτευμένων




                                                           ΚΕΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ
Ένα πολύ ωραίο άρθρο δημοσίευσε σήμερα ο Ευτύχης, μου άρεσε τόσο πολύ που σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας...
Σήμερα, Αγίου Bαλεντίνου, αν και δεν με πολυεκφράζει αυτή η γιορτή, έχω να δηλώσω το εξής: Είμαι ερωτευμένος… Ερωτευμένος και πληγωμένος… Είμαι ερωτευμενος με την ομορφη Ελλάδα. Με την χώρα στην οποία γεννήθηκα. Την χώρα που με έκανε περήφανο αμέτρητες φορές καθώς μάθαινα ως μπόμπιρας την ιστορία της. Με την πανέμορφη χώρα στην οποία μεγάλωσα και είχα την τύχη, την χαρά και την τιμή να γυρίσω σχεδόν από άκρη σε άκρη.
Είμαι πληγωμένος επειδή την βλέπω να πεθαίνει μπροστά στα μάτια μου. Επειδή την αλυσοδένουν και την παίρνουν αιχμάλωτη. Επειδή μας την κλέβουν μέσα από τα χέρια μας. Επειδή την σκοτώνουν.
Εύχομαι αυτή η αγάπη μου να συναντηθεί με την αγάπη όλων των Ελλήνων. Με την αγάπη όλων όσων αγαπούν αληθινά την Ελλάδα. Που θέλουν να την δουν στη θέση που της αξίζει. Δυνατή και περήφανη. Γεμάτη Φως, Σοφία και Αγάπη.
Αυτή η αγάπη είναι ο μόνος τρόπος για να τη σώσουμε. Από αυτή την αγάπη θα προέρθει το φιλί της ζωής. Αυτή η αγάπη θα διώξει τον φόβο. Η λύση είναι η αγάπη. Η αγάπη προς αυτό που θέλουμε είναι πιο ισχυρή από το μίσος για αυτό που δε θέλουμε.
Πρέπει να εστιάσουμε στην αγάπη. Στην αγάπη για την χωρα μας και το σωστό. Την αγάπη για την δικαιοσύνη, την δημοκρατία, την ελευθερία και την ηθική. Αυτή είναι η υπέρτατη αγάπη που πρέπει πάση θησεία να νικήσει. και θα νικήσει… Η μέρα θα ρθει που η αγάπη θα κυριαρχίσει σε όλη τη Γη!
Happy Valentines Day!
Ευτύχης Μπλέτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια: